Lahjade ja kangete alkohoolsete jookide tootja Koch OÜ investeerib tänavu ligikaudu 600 000 eurot tootearendusse ning uutesse seadmetesse ja pakenditesse.
- Joogitootja Koch investeerib tootearendusse 600 000 eurot. Foto: Raul Mee
Koch OÜ juhatuse liige Ivar Grossevi sõnul on investeeringute tulemusena ettevõttel plaan saavutada koduturul 30protsendine turuosa. Samas suurusjärgus, ca 0,6 miljonit eurot, investeeris Koch OÜ ettevõtte arengusse ka mullu.
”Tõsiasi on see, et nii tarbijaid kui ka jaekettide ostujuhte on iga päevaga üha raskem üllatada, sest konkureerime oma uudistoodetega mitte ainult kodumaisete tootjatega, vaid võrdselt rahvusvaheliste suurte kaubamärkidega, ja suuremahulised investeeringud tootearendusse on vältimatud,” sõnas Grossev. Koch toodab praegu 97 jooki, tänavu plaanitakse turule tulla veel ca 30 uudistootega.
Peale kangete alkohoolsete jookide tootearenduse investeerib Koch OÜ käsitööõllede tehniliste võimaluste laiendamisesse, soetades vahendid väikeses koguses õllepartiide ehk eripruulide tootmiseks.
Investeeringud hõlmavad ka uute pakkeliinide ja pakendite kasutuselevõttu. Rakvere lähedal Näpil asuvasse tehasesse on ostetud bag in box (BIB) ehk tugevdatud plastiksisu ja kraaniga tetrapakendi liin, samuti väikepakendi ehk topsiliin.
Koch OÜ on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mille peamine tegevusala on alkoholi tootmine ja import. Ettevõtte 2015. aasta käive oli 16,5 miljonit eurot ning 2016. aasta prognoositav käive on 23 miljonit eurot. Kochi sortimenti kuuluvad liköörid, palsamid, viinad, rummid ning džinnid. Imporditavana kuuluvad tootevalikusse ka veinid ja vahuveinid.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.